tiistai 11. syyskuuta 2012

Ulkona!




 Heippa!
Mitä tykkäätte uudesta ulkoasusta?
Mun pitäis taas leipoo Amandan kaa jotain, mut aina kun oon leiponu jotain, ni oon unohtanu tehä siitä kt:n.
Oltiin tässä lähiaikoina Kreetan kanssa ulkona kuvailemassa, eli tässä nyt näitä:





Bonnie <33

 Voooi miten söpö! Dal-kuume iskemässä.











Sitte vähän kuvia siitä, ku oltiin Saran ja Kreetan vähän aiemmin ulkona:






 Liaani :D

Sit viel lopuks tämmönen kollaasi.
 Aawww :3


Mä hankin niin pian kuin mahdollista järkkärin, joka on varmaan Canon 1100D EOS.
Ja muuten! Noissa ekoissa kuvissa Amalla oleva mekko on mun tekemä. Se onnistu musta aika hyvin :)



Tässä vielä linkki Kreetan giveen :) *Klik*







2 kommenttia:

  1. Öiöi näit oli tosi kiva kuvata:3 Ja nää on niin nättei:)

    kreetannuket.blogspot.com GIVE KÄYNNISSÄ!

    VastaaPoista
  2. Mukavia kuvia! Amanda on kyllä jotain uskomattoman söpöä ~AAaaaaaaawws

    http://kapymetsa.blogspot.fi

    VastaaPoista